Western riding

God afton mina fina läsare!
Hjäp vad trött jag har varit idag. Jag höll nästan på att somna sista lektionen. Sedan gick jag och gymmade efter skolan och då blev jag faktiskt lite piggare. Det var första gången på länge som jag gymmade idag och det kändes faktiskt ganska bra, gymmade inte så länge dock. Har ju inte kunnat träna p.g.a. min hand, men jag känner att det börjar bli bättre nu så det är dags att komma igång igen.
Här kommer lite bilder från helgens ridtävlingar som min kära syster knäppte.
Mari tävlar i trail med sin Gunde
Fredrik tävlar i ranch trail med Gunde
Här står de spänt och väntar på att få sin rosett
Mari har klätt upp sig för att vara med i hunter tävlingen:)
Mari och Fanny efter att de har tävlat. Riktigt fina!
Här är en bild från i söndags när cowboy Fredrik föser kor :)


Kommentarer
Fredrik Roselin

Haha, "cowboy Fredrik"!!! :P jag sorterar faktiskt ut ett bestämt djur i taget :P

Svar: haha, jaa du ser i alla fall ut som en cowboy. jaja, det är typ samma sak säger vi!:P
Lina Fivelsdal

2012-05-16 @ 00:07:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0