Kalas!

Hej på er!
idag är det lördag och jag har hafy lite släktkalas här hemma. Det har varit riktigt mysigt och jag fick några fina presenter och lite pengar. fyller ju inte förrän på tisdag egentligen men det blir ju lite svårt att fixa kalas mitt i veckan. 
Imorgon är det match som gäller så jag får väl gå och lägga mig snart så jag orkar ge gärnet på matchen. Det är borta match och samlingen är kll 11.15 så det gäller att gå upp i tid så man hinner äta ordentligt.
Igår var jag på träning och sedan så stack jag och klara till häggvall på filmkväll med några andra. Det var kul. Vi åt pizza, snackade lite skit och såg på film såklart. Det blev ganska sent så nu är jag typ as trött eftersom jag var tvungen att gå upp tidigt idag och fixa inför kalaset. Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och ser på tv, men in black. 
Nee, nu ska jag gå! hoppas alla får en fortsatt trevlig helg, puss!
xo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0