Matte! (inte matematik!)

hej på er allihopa!
Igår var en riktigt trevlig dag måste jag säga. Först så åkte jag till sjukhuset i lysekil och tog prov för mina allergier. Det var väl kanske inte så kul, men efter det så åkte jag, mor och far till ullared för lite shopping och jag hittade några fina saker faktiskt. Efter våran shoppingtur så åkte vi raka vägen hem. Jag gjorde mig snygg för middag hos Hanna och övriga familjen åkte för att titta på en hundvalp. När de kom hem igen så var vi hundägare allihop till en underbar liten Niño (uttalas ninjo). Sedan stack jag iväg till Hanna där jag och tjejerna hade det mycket trevligt!
Så idag har jag busat lite med Niño och ikväll ska jag slå upp (eller vafan man säger) en tältvagn för första gången i mitt liv, kommer nog att bli intressant.
Bilder på Niño kommer i ett annat inlägg, hittar inte sladden till kameran! hehe
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0