ber så hemskt mycket om ursäkt!!:c

Hej på er! 
Nu var det vääääääldigt längesedan! (igen.. måste bli bättre på detta)
Idag har jag varit på kalas hos susanne, min morbrors sambo :) Det var mycket trevligt, vi fick massvis med god (extremt onyttig hehe..) mat och jag åt tills jag nästan sprack. Så nu sitter jag här och mår lite smått illa. Som tur är så hann jag med ett litet springpass idag på 7 km innan vi stack på kalas, så jag har inte allt för dåligt samvete.
Min blogg ser väldigt konstig ut nu som ni kanske märker, det beror på att jag försökte mig på att ändra tema, men min blogg har precis uppdaterats till en ny version så det resulterade i att jag raderade det gamla temat och inte fick till något nytt!.. (tekniskcheyyy_95)
Jag ska försöka fixa till detta iaf och om det inte går så får jag väl lägga ner denna blogg och starta upp en ny lr nåt. Det grer sig nog. Nu ska jag dra mig så chiao!
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0