Beautiful days with beautiful friends ♥

Hej på er! Nu har jag fått tillbaka min design igen som ni ser. Det blev den gamla igen för det fanns ingen bättre, hehe. Sen jag skrev sist så har Emma T hunnit vara hemma hos mig och jag hos henne. Vi har badat, spelat baseboll, varit på liseberg, sett på skräckfilm, spelat äventyrs golf, bakat muffins och lite andra roliga saker. Jag Åkte hem från henne igår och jag saknar henne redan :( det får absolut inte dröja ytterligare ett år tills vi träffas igen! hennes blogg adress kommer här: http://makeitclear.devote.se . Idag har mina kusiner varit här och vi har solat lite och jag och Emma (min kusin) plockade blåbär och gjorde en smaskig paj, mums!
Imorgon ska jag packa inför två saker, fotbollscup den 26 och inför den 29 då jag och mamma åker till Alanya!!!!! yayy:) jag längtar snart ihjäl mig till solen och värmen.
Jag ska även ut till Uddevalla och grilla imorgon kl 2 och senare på kvällen så sticker jag ut till Kungshamn på fest ;). Ska bli kul. På söndag ska jag till Liseberg för andra gången i år, men det är bara bra för när jag var där förra veckan så var det så mycket folk pga gothia cup så man hann i princip inte åka någonting, men vi hade kul ändå! på måndag så blir det träning och övernattning i några stugor med laget. Sedan på tisdag är det tränings match och på torsdag drar jag till halmstad cup och efter det blir det ju som sagt Alanya, så man kan såga att jag har ganska fullt upp de kommande dagarna, hehe. Men jag tror att det kommer bli väldigt roliga dagar, så jag klagar inte.
Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon! puuuss xoxo
här kommer lite bilder från de senaste dagarna som jag snott!;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0