Alanya ♥

Här kommer resten av bilderna!:)
 
Efter marknaden så väntad en båttur på Manavgats sötvatten flod som förövrigt bara var 14°C "varm".
Längs floden mötte vi flera andra turist-båtar som såg ut som piratskepp
Så här såg luchen ut som vi fick på båten. Den bestod av forell, bulgur, sallad och bröd. Det var riktigt gott!
Efter båtturen besökte vi en moské, detta var utanför moskén och där var alla män tvugna att tvätta sig på ett speciellt sätt innan man gick in i moskén.
Som kvinna var man tvungen att täcka hår, axlar och knän och så här snygg var mamma!
Och så här såg det ut inne i moskén
Efter en lång dag med utflykt och allt så bestämde vi oss för att gå och göra pedikyr och fick babylena fötter
Jag och mor tog oss en drink på rummet!
Sedan gick vi ut och åt
Vi beställde "fried redsnapper" och the fish-doctor ställde  gladligen upp på ett kort tillsammans med mamma och fisken!:)
Dagen efter var näst sista dagen då var det stranden som gällde
Väl på stranden tog jag och mamma var sin pinacolada ;)
Mamma posade så vackert för kameran
Jag fick också ställa upp på bild!
Sista dagen på stranden
Vid gaten på flygplatsen i Antalya
Här är bilder på det jag inhandlade, men självklart så köpte vi massvis av presenter också fast de visar jag inte här!;)
Jag hade förbeställt en palett med ögonskuggor på planet med massvis av roliga färger. Den är med på föregående bild men här är en lite närmare bild.
Jag köpte även denna piercing i en av alla affärer vid hamnen och jag älskar den. En söt liten fjäril!
 
Det var väl allt för här gången, men jag skrver snart igen! Puss på er ♥
xo
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0