Liseberg...igen!

Hej, hej!
Även denna söndag har jag spenderat på något så trevligt som Liseberg. Denna gången var vi där lite tidigare till lite senare och hann därför åka lite fler attraktioner än sist. Det var en väldigt rolig dag måste jag säga och trevligt folk var det också.
I Lördags var det grillning med goda vänner som stod på schemat, vi hade jätte kul och blev väldigt mätta efter vi tillsist fick tänt våra fjuttiga engångsgrillar och tillagat våran mat. Senare på kvällen var det fest i Vajkings sjöbod, som också var mycket trevligt. Vissa hade dock lite för kul med tanke på att personen i fråga pissade på en segelbåt med personer i...haha inte så smart måste jag säga!
Imorgon blir det träning i Hällevaldsholm och övernattning där på det. Det ska bli kul och det är ett bra sätt att ladda inför laxacup tror jag.
Nu ska jag gå och lägga mig, behöver min skönhetssömn lixom!!!;P
xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0