Found it!!:D

Jag har hittat den!! Kamera sladden alltså. Så jag tänkte bjuda på lite bilder som jag lovat.
Idag har jag spelat i parken i lysekil för att hylla nationaldagen av vårt land. Det gick väl ganska bra, gjorde inga märkbara fel iaf;). I morgon tar stinis studenten så då blir det att åka in till UA och se när hon springer ut på trappan, sen så blir det mer firande av henne i deras lilla stuga. Det kommer nog att bli superkul och så har jag hört de har gjort en riktigt god tårta, så jag får väl se förbi mitt lilla avtal med mig själv och ta mig en smakbit.
Men här kommer iaf bilderna, puss på er!
så här blev mina hemmagjorda shorts! vad tycks?
haha, vi hittade ett par väldigt snygga skärmkepsar på gina....
taggade tjejer innan spelningens början
Rebecca och Fiona öser på stora scenen på Liseberg
Adrian Lux kom in på scenen
Ja, det var det jag hade att bjuda på! skriver snart igen, puss o kram:)


Kommentarer
Emma

Har du sytt shortsen själv?<3

Svar: nej, inte sytt! jag tog ett pag gamla vanliga byxor och klippte av, men jag har blekt dem och så själv, fick dock hjälp av mamma att fransa dem:)<3
Lina Fivelsdal

2012-06-06 @ 22:18:54
URL: http://emmajosefinfoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0