Match

Hej på er!
Idag har jag spelat match borta mot Dalslånged. Det blev 1-1, men jag är inte särskillt nöjd faktiskt. Vi spelade jätte  dåligt i första halvlek och då gjorde dem ett mål. Sedan i andra blev det lite bättre och vi gjorde ett mål på straff i slutet. Domaren var en ca 80-årig gammal gubbe med synfel, skulle jag tro med tanke på hur han dömde, och han GICK endast runt i mittcirkeln hela matchen. Alla fick typ damp på honom, haha!
Men på lördag är det match ot munkedal hemma och då får vi ta nya tag och se till att vinna!
Just nu sitter jag och chillar i soffan, men jag ska nog gå och göra min spanska läxa snart som är tills imorgon, hehe.
Nu orkar jag inte skriva mer så puss och hejdå
xo
 
Så här bra har jag det i soffan!:P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0