Motivation?

Hej mina fina!
Nu var det ett litet tag sedan. Ledsen för det men jag sk försöka bättra mig.
Nu har man börjat skolan igen då och idag har mn haft de första lektionerna. Vi har fått något nytt system typ så på onsdagar läser sotenäs eleverna i kungshamn och resten i lysekil och så har man blandat alla klasser. Detta gäller svenska och engelska och jag har kommit i samma grupp som my best friend klara i svenskan plus att vi kommer att ha spanska tillsammans också så det är nästan som vi går i samma klass igen. Kommer bli så grymt bra!:)
När jag kom hem gosade jag lite med min hund och gick ut med honom en bit i koppel. Har även torkat kiss ett antal gånger. Sedan somnade både jag och han och sov i typ 2 timmar, hehe. Skulle egentligen springa idag men jag orkade inte, sorry Klaris. Får ta det imorgon istället. 
Jag känner att jag måste bli lite mer beslutsam faktiskt, har typ ingen motivation till något alls och skjuter bara upp saker hela tiden. Vad ska man göra för att hålla det man lovar sig själv? Jag brukar inte vara en sådan person som viker mig för mina beslut hela tiden. Snälla hjälp, är det någon som har några bra tips på vad man kan göra för att bli bättre på detta?
En annan sak jag måste bli bättre på är att komma igång med träningen igen och förbättra min kost. Jag äter alldeles för onyttigt, idag har jag till exempel ätit SEX STYCKEN CHOKLADBOLLAR!! Det är fan inte okej på en onsdag. Är den någon som har ett bra tips på hur man kan hålla en bra kost och undvika alla frestelser så säg gärna till. Och säg inte "tänk på barnen i Afrika" för det hjälper fan inte för fem öre!
 
Så här underbart söt är min lilla Niño. Lovade ju att visa bild!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0