Obsession!!

Hej sötnosar!
Dessvärre har jag inte hittat sladden till kameran så jag kan tyvärr inte visa er bilderna från gbg eller mina shorts. Jag lovar er att jag ska leta som en galning så kanske jag kan visa er med en bildbomb ikväll.
Jag har även lovat mig själv att jag ska börja på ett nytt liv och inte äta några sötsaker... det återstår väl bara att se hur detta går sftersom jag är godisråttan nr 1. Jag äter alldeles för mycket sötsaker, det kan inte vara bra. Känner att det är dags att plocka fram magrutorna till sommaren. Har faktiskt inte ätit något sött på hela dagen igår så jag känner mig lite stolt, hehe (brukar typ äta godis och sån skit varje dag:S). Nu gäller det bara att hålla ut.
Hade även tänkt mig att jag skulle träna varje dag denna veckan, men så har jag gått och blivit förkyld så där rök ju den planen.
En annan sak som har hänt är att jag har blivit helt obsessed med navelpiercingar, vill bara frossa i dem. Det finns dock ett problem och det är att jag är helt jävla luspank. På tradera finns det tusentals snygga nya piercingar till skitbra priser. Ska spara lite och köpa mig ett par. Här är några av mina favoriter
39 kr (+15 kr frakt) nyckelpiga, jättesöt!!!:D
39 kr(+15 kr frakt) jättefin trollslända!^^
44 kr(+15 kr frakt) den här fjärilen är min favorit!! så snygg!x)
Snygga va? Helt nya och inte alls dyra!!
Jag har faktiskt köpt via tradera tidigare och är sjukt nöjd, kan visa er en bild här.
här är den, det ska föreställa ormar tror jag. Jag är jättenöjd med den iaf! Kommer inte ihåg vad den kostade, men det var väl ungefär samma som de andra.
Det är jätte enkelt och smidigt och framförallt väldigt billigt. Så om ni ska köpa någon snygg navelpiercing inför sommaren så råder jag er verkligen att handla från tradera!
Nu måste jag fixa mig något att äta, är aaas hungrig!
puss♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0