Just chillin'

Sitter i soffan och har precis käkat hemlagad pizza som jag och pappa så duktigt har gjort.
Träningen gick bra. Körde mest spel och skottövningar, så det var kul. Sedan tog jag och pappa en sväng in till wallinarna så jag kunde ge dem lite presenter som jag hade köpt till dem i Turkiet.
I morgon har jag inte planerat in något, men får väl se till att hitta på något roligt iaf. På söndag är det match hemma kl 19 mot Laxarby tror jag, eller så var det Ljungkile... kommer inte ihåg, men ska iaf tagga järnet tills dess! Om ni inte har någonting för er så kan ni ju komma och heja!;) Elin kommer hem från huvudstaden på söndag också så då får jag krama lit på henne.;)

Bjuder på en liten bild på hur jag har det här i soffan!
pappa ville inte riktigt vara med på bild hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0