Hej, Hello!

Hej, hej, hallå!
Igår var vi bara 7 st på träningen så det blev inget spel mot damerna, istället fick vi vara med på deras träning. Det var riktigt kul faktiskt och vi gjorde några fysövningar som jag inta har gjort tidigare, detta resulterade i lite lindrig träningsvärk idag men det är bara gött faktiskt.
Idag har det varit en ganska seg dag, har varit så himla trött. På morgonen hade jag svenska i tre timmar, det var inte så kul. Senare på lunch-rasten gick jag och några till och åt taimat på stan, det var trevligt. När vi satt och åt så fick jag något jätte starkt och det började typ brinna i munnen på mig, så jag typ halsade restaurangens mjölk-paket som fanns till kaffet när personalen var inne i köket. Till er som sitter och tycker att detta är jättekul, så kan jag säga att det inte alls var särskilt kul. Efter lunchen hade jag engelska i tre timmar och sedan åkte jag hem.
Nu har jag suttit och pluggat lite på naturkunskapen och somnade typ i boken och så har jag övat på min fiol-läxa.
Juste! Jag säljer newbody nu och det är aas tråkigt, men om ni känner att ni vill stödja SAIS damlag div 5, så får ni gärna köpa av mig!x)
Puss och godnatt
xoxo

Guuud vad jag saknar Alanya och värmen nu alltså när hösten har börjat smyga sig fram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0