Long time no see...

Hej på er!
Nu var det att bra tag sen.. igen. Asså jag orkar typ inte blogga, det är inte så kul plus att det är ingen som läser ändå typ, fast det kanske jag inte ska skylla på för jag gör ju ingen reklam för den precis :P. Jag har iaf slutat skolan nu så det är skönt. Firat en del lyckliga studenter, det är jäääääätte roligt att man inte är 18 då när alla ens kompisar är ute på krogen jämt och ständigt, NOT! Hur jävla tråkigt som helst :(.
nu ska jag iväg och träna, men här får ni lite bilder å studenterna!


Kommentarer
Fredrik den "snygge"

Tror gustaf är lite glad på sista bilden ;D

Svar: Det skulle nog jag oxå vilja påstå! xD
Lina Fivelsdal

2012-06-19 @ 22:19:35
E.m.m.a

Sv; Japp headern är ny, tyckte den behövdes fräschas upp, tack :)<3

2012-06-25 @ 18:24:03
URL: http://emmajosefinfoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0