It was my birthday!

Hej på er!
Igår var det min 17 årsdag!! wiiho! Dagen började med orientering i fjälla, som faktiskt gick jättebra. Jag klarade alla 20 kontrollera på en timma och tjugo minuter.:) sedan lekte vi lite och efter det fick vi åka hem. När jag kön hem så stack jag, mamma, Elin och Alex till torp och där fick jag födelsedagspresenten av mamma, en Samsung galaxy s III:DD Är sjukt nöjd med den. Jag sitter faktiskt och bloggar på den just nu. Jag fick även ett underställ av mamma och pappa, nagellackspennor, skedar och glass-skopa med glassar som handtag av Elin:) Allting var jätte fint tycker jag och jag blev jätteglad för allt!
Nu ska jag gå så puss och hejdå! <-- haha där fick jag till det!;)
xo


Kommentarer
Hanna Andersson

Han heter Kaj, han heter Kaj, raj, raj, raj, raj. Å han är gla, å han är gla, raj, raj, raj, raaaa. Uppdatera bloggen bitch! :*

2012-11-25 @ 13:46:17
URL: http://fields.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0