Home, sweet home!

Jaha, nu var man hemma då!
Jag och mammis kom hem kl 5 idag morse efter en underbar vecka i Turkiet. Det har varit uppemot 40 grader och sol varje dag och ca 30 grader i havet. Så himla härligt! Trots denna uderbara vecka så känns det ändå rätt skönt att vara hemma igen, fast jag måste medge att det var en mindre chock när man klev av planet och kom ut i det kalla vädret. 
För det mesta har vi legat på stranden och slappat, men vi har även shoppat och varit på utflykt. Här får ni en liten bildbomb från våran vecka i Alanya! ;) Detta är inte alla bilder resten kommer i ett annat inlägg. :)
 
Så här såg min packning ut
Jag och mamma skålade in semestern på flygplanet med champagne
Lite sliten efter den fyra timmar långa flygresan plus två timmar i en mini buss för att komma till hotellet
Första dagen i Turkiet och påväg till stranden
Ut på stan på en liten shoppingtur
Återigen på väg till stranden!:)
På stranden!
På bussen på väg på utflykt till maganvgat.
Några kryddstånd på den stora basar-marknaden i manavgat
Efter ca en timmes shopping på basar-marknaden
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0