Love Tuesdays

Hej på er! 
Ja, nu var det ett tag sedan igen. Aja det får ni leva med.
Jag har haft några riktigt roliga dgar måste jag säga. I lördags var jag på bröllop till min kusin Micke där jag, elin och sjöng och spela för dem. Titta gärna in på emmas blogg HÄR. Det gick riktigt bra faktiskt och jag tror att de blev glada. 
I söndags var jag på en marknad typ i Backamo. Min familj plus elins kille Alexander och våra kompisar Klara och Fredrik var oxå med. Där tittade vi bland marknadsstånden och vi såg även på några westernridnings-tävlingar som hölls där. Sedan åt vi på donken på hemvägen och jag blev så mätt så jag ästan spydde typ.
I går var jag, Elin, Klara, Fredrik, Gustaf och Ludwig på bio i uddevalla för att fira lite såhär i efterskott att Gurra och Ludde hade fyllt år. Bion vi såg hette Bourne Legacy och efter den var slut gick vi och åt på Harrys. Det var en riktigt lyckad kväll tycker jag.
I dag har jag sovmorgon till halv ett, men jag kände mig lite hurtig så jag gick upp kl 8 och tog mig en liten springtur. När jag kommer till skolan ska jag ha estetisk kommunikation i tre timmar och sedan slutar jag. Efter skolan är det träning idag och det blir spel mot A-laget skulle jag tro. Så det blir nog en bra dag idag också.
Jag känner att min födelsedag börjar närma sig nu. Fyller ju nästa vecka redan. Det känns kul även fast 17 ärä den mest händelselösa åldern som finns... men, men. Det är iaf ett år närmare 18 och friheten. 
Ne nu ska jag dra, peace out!
xo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0