Here I come!

Hallå där!
Nu är jag hemma från halmstads Laxacup, eller jag åkte faktiskt hem igår. Tjejerna spelar snart match om 5:e lr 6:e plats och jag drar snart till Alanya!!! Det ska bli så jävla kul, jag och mamma ska bara ligga och steka och chilla på stranden. Får se om det blir något inlägg när jag är borta annars så bloggar jag mer när jag är hemma igen. Jag tror att det ska finnas internet på hotellet så något inlägg kanske det blir iaf.
Ni får ha det så bra här i kalla Sverige så ska jag ha det bra i värmen!
xoxo


Kommentarer
SaraHåkansson

Fin blogg:)

Svar: Tack så mycket! :D
Lina Fivelsdal



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0