Was it something I did? Was it something you said?

Hej på er!
förlåt för den super sugiga uppdateringen, men jag har helt enkelt inte haft tid.
I helgen så har det ju varit massvis med kalas som jag har gått på. jag har pluggat lite matte och övat ganska mycket på min fiol inför konserten som var idag. I måndags var jag och gymmade så då kunde jag inte heller blogga, plus att jag även övade på fiolen ganska mycket den kvällen. Idag hade jag nationella prov i matematik, fy h-vete vad uruselt det gick, det har nig typ aldrig gått så dålgt på ett prov känns det som. Så hade jag ju konsert idag då som sagt, det gick väl ganska bra med tanke på förutsättningarna. Vi hade ju bara haft en lektion på oss att öva innan konserten, resten hade vi fått öva hemma. Nu måste jag sätta mig och plugga lite, har nämligen redovisning imorgon i religion.
Hoppas ni har haft en bra dag utan jobbiga prov! Puss o Kram♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0