Life's not always fair

Halå där!
Jag spelade ju som sagt match igår och det gick faktiskt väldigt bra, men vi förlorade tyvärr:( 1-0 till bortalaget blev det och det var så himla orättvist! De hade en enda målchans och satte den och vi ade typ 10 och missa alla!!! Så jävla surt, men men. Vi kommer ju att möta dem igen längre fram och då ska vi krossa dem på deras hemmaplan, hehehe!;)
Jag håller på och fixar ett par shorts också, de kommer att bli jättesnygga. Jag tog mammas gamla byxor som hon skulle slänga och klippte av dem. Sedan doppade jag dem lite i klorin på vissa ställen och skvätte lite på dem. Nu ska jag bara fransa upp dem lite vid byxbenen, det är lite svårt så mamma ska hjälpa mig med det. Sedan hade jag tänkt att sätta på lite nitar, jag tror att jag har ett gammalt nitbälte hemma som jag kan ta nitar ifrån:) Jag tror att det kommer bli skitbra. Jag lägger upp bilder sedan när ag är klar med dem, det kanske blir ikväll om jag jobbar på, annars så är jag nog klar med dem i morgon.
Nu måste jag återgå till lektionen!
Puss o Kram♥
De kommer att se lite ut som dessa som dessa Madde Shorts från Gina Tricot


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0