Rabbalshede

Hejs svejs!

Blev ingen springtur igår. Istället så åkte jag till Rabbalshede marknad med mamma, syster och kompisar. Man kan väl nästan säga att det var som att träna med tanke på att vi gick runt i typ 5 timmar. Men det var riktigt mysigt och kul och jag hittade en navelpiercing och en sån där klister bh. Sedan åkte vi hem till Farbror Reik för att ge present och äta lite tårta. Vi stannade där till kl. ett ungefär och såg på hockey VM, Sverige-Tjeckien och en film som gick på tv:n.

Idag gick jag upp kl. 8.30 för att äta och göra mig i ordning för träning som började kl. 11. På träningen så körde vi lite skott, passningar, knästyrka, starter och till sist lite spel. Det var ganska kul och det kändes som att det gick ganska bra faktiskt. På söndag spelar laget match men jag beslutade mig för att stå över pga. min hand. Det känns så dumt att vara med eftersom det inte har läkt, det är ju bättre att stå över en gång tills det har läkt ordentligt istället för att chansa och kanske bli skadad. Men jag hoppas att de vinner så får jag ta ett litet eget träningspass istället.

Här kommer lite bilder från marknaden.

Det fanns massvis med roliga peruker som vi provade, men Gustaf och Fredrik var ju klart snyggast i sina.;)

Elin hittade en röd peruk och var faktiskt ganska snygg i den!:)

Jenny hittade den här vackra peruken. Haha :P

Jag och Fredrik hittade de SMÅ solglasögonen. Riktigt coola är vi.:)

Gustaf provade också glasögon... och en rosa peruk, haha, han blev jättefin. Eller?

Jag vet inte riktigt vad killarna gör, men jag tror att de leker häst. Det ser i alla fall ut som att Sebastian är nöjd över att vara överst.;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0