Just because I'm losing, doesn't mean I'm lost

Hej på er! Jag har faktiskt haft en riktigt bra helg. I fredags så sov fin kusinen Emma hemma hos mig. Det var riktigt mysigt. Sedan på lördagen så gick vi upp kl 6.30 för att åka och se på hästtävling. Det var westen ridning som vi kollade på och Fredrik och hans lillasyster Mari var med och tävlade. Det var kul, fast jag fick en liten allergisk reaktion och det var inte så kul. Sedan när klockan var halv tio så var tävlingarna slut och då åkte jag direkt hem för att duscha och göra mig snygg för att åka hem till Jessi och chilla och ha kul med mina finisar. När vi vaknade idag så skulle vi gå och köpa pizza till frulle, hehe, men var enda jävla pizzeria var stängd så vi gick till ICA och köpte billys ist. Det var ruskigt gott. Sedan åktte jag hem och nu sitter jag här och tar det chill.
Kan tyvärr inte lägga upp några bilder från helgen nu men jag lovar att det kommer i ett annat inlägg. Här får ni en bild på en lite små sliten tjej! Puss
Så här fräsh är man efter en lång, tuff, rolig helg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0