Studying

Hej på er finisar!
Denna helg har jag haft fullt upp känns det som. Igår var jag på Ullared en hel dag och jag hittade hen hel del småsaker. Och idag fyllde min kusin Eric 15 år så jag var hos honom och åt en liten födelsedags brunch. Sedan när jag kom hem så var jag tvungen att sätta mig och plugga och det har jag gjort sen dess. Fy jag har nämligen historia prov imorgon och jag har suttit och gjort typ tusen instuderingsuppgifter som var jätte svåra och nu måsta jag egentligen träna på dem också meeen jag tar en lite paus från det och bloggar istället, hehe.
Min kusin Emma har visat mig hur man gör en header också så nu har jag en sådan, känns bara lite pinsamt att hon kunde det och inte jag när hon är 5 år yngre än mig... Jaja jag är väl inte särskilt teknisk av mig helt enkelt.

detta fyndade jag på Ullared, plus en svart sport bh men den är inte med på bilden för jag glömde bort den när jag skulle ta kort:P

jag och emma delade på en ben & jerry's i bilen, den var riktigt god!:)

mmm.. mums!^^



Kommentarer
Anonym

Din header blev jätte fin nu när du redigerade den...<3

2012-05-07 @ 21:00:18
URL: http://emmajosefinfoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0