Sleepyhead

Hej mina fina läsare. Idag skulle jag ha tränat men pga min hand så går ju inte det särskillt bra. Det är typ helt sjukt hur trött man blir av de medicinerna jag har fått, vill bara somna hela tiden. Fast de gör ju så att jag slipper ha ont i alla fall. Hade tänkt att gå på bio idag kanske när jag är fri från träningen för en gångs skull. Hungergames blir det då eftersom jag inte har sett den (!!!!!!). Får se om jag kan få med mig någon som är lika efter i filmvärden som jag, hehe. Nu ska jag nog ta och gå ut och sätta mig i solen en stund. Ni får ha en trevlig dag i det underbara vädret!
xoxo<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0