Shopping time

Hej mina fina läsare! Just nu är jag på väg söder ut mot Ullared mef min mor, min far och min fina kusin Emma,l. Om ni vill veta mer om henne så kommer hennes blogg här: emmajosefinfoto.blogg.sr Tyvärr så har jag typ minus på mitt konto så jag får se om det blir någon shopping för min del, och om det blir det så kommer jag visa i ett annat inlägg :) Meningen med detta gekås besök är väl mest för att leta presenter till alla blivande studenter så jag kommer nog kolla en hel del på det.:) Nu måste jag sluta skriva och fokusera på vägen så puss och kram och ha en trevlig dag!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0