Lång helg

Hej på er!
Idag har jag haft nationellt prov i engelska, läs och hör förståelse. Det gick väl sådär, kändes som att det var ganska svårt för mig i alla fall. Men man får väl hoppas på det bästa. Vi fick inställd engelskalektion pga proven också, så jag slutade kl 11 vilket var ganska skönt. Sedan så åkte jag hem för att senare bli upp plockad av Klara på hennes moppe för att åka till ICA. Där köpte vi massa gott för att fira att det är lång helg, vilket är otroligt skönt. När vi hade handlat klart och skulle åka hem till mig igen så började det att spöregna så vi blev helt genomblöta. Sedan bjöd vi över grannarna och såg på film och åt ihjäl oss.
I helgen kommer det att bli mycket kalas för min del. En utav mina kusiner ska konfirmera sig, så då blir det kalas för honom. Och så fyller en annan liten kusin år så då blir det kalas igen. Samt så fyller min farbror Reik år, då tror jag väl att det blir lite firande för honom också.
Jag vet inte hur jag ska hinna allt!? Jag har massor av läxor, jag har träning och jag måste öva inför en konsert som jag ska spela på på tisdag. Vi ska spela 6 st låtar och vi fick inte reda på att vi skulle ha konsert förrän i torsdags förra veckan! Vi har visserligen spelat låtarna innan, men det var sjukt längesedan så jag får öva ordentligt och hoppas på att det blir bra.
Nu får jag väl gå och lägga mig snart, är jättetrött och jag hade tänkt att ta mig ett litet springpass i morgon på förmiddagen.
Puss och godnatt.
Allt dethär smällde vi i oss...mums!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0