How I wish that I never grow old

Hej på er!
Nu har jag precis kommit hem från träningen som tyvärr blev lite misslyckad. I slutet av träningen så spelade vi på liten plan och så skulle jag ta bollen av min tränare, som också var med och spelade... Det slutade med att jag trillade och sträckte jumsken, så nu sitter jag här med en kylpåse i byxan. Annars har väl dagen varit bra, glömde vattenflaska dock, så jag fick lite huvudvärk av vätskebrist och det var ju inte så bra, men det är inget lite ipren kan bota. Men nu ska jag käka lite grillmat i kvällssolen och sedan blir det rabarberpaj till efterrätt som min kära syster och hennes pojkvän har gjort, muummmms!:D
Men som sagt, ska käka nu så puss puss!♥


Kommentarer
emma

sv: Tack linis! köpte dom på bikbok i höstas :D

2012-05-26 @ 00:16:02
URL: http://asongforhedwig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0