hejhejhallåj

Hallå, hallå!
Hade egentligen sovmorgon idag men jag åkte ut tidigt ändå, beställde nämligen handledarkurs på trafikskolan så förhoppningsvis så får jag lov att övningsköra snart. Efter det så gick jag till konsum och körte mig en loka och ett paket tuggumi och satte mig i solen och njöt en stund. Efter det gick jag till skolan och var med lite på bildarnas lektion. Nu sitter jag här på matten men har typ inget att göra så jag slänger iväg ett litet blogginlägg.
Ska äta om 5 så nu får jag gå!
Puss puss.
tog mig en loka i morgonsolen:)
chillar på matten i mina nya brillzzzz!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0