Euphoria

Grattis, grattis!!
Grattis till min kusin som hade kalas idag och grattis till Loreen! Utklassning med hästlängder!:D Fan vad härligt.
Idag har jag målat brädor i bikini och fått en härlig solbränna, bara yttepyttelite röd på axlarna men annars brun, älskar vekligen detta sommarväder. Sååå härligt.
I morgon ( eller idag rättare sagt ) ska jag spela hemmamatch mot Högsäter, har inte spelat på tusen år typ, så det ska bli riktigt roligt. Jag måste därför gå och lägga mig nu så jag orkar spela i morgon, med tanke på att klockan är typ halv 4.
Så puss och godnatt så kanske jag skriver i morgon!;)
Så här glada var vi när Loreen tog hem segern för oss!:D


Kommentarer
Emma

Woho! Loreeeeeeeen ärrrrrrrr faaaaaaan bääääääääääst !<3333333333

2012-05-27 @ 11:45:06
Lina

jaa, helt grymmmm! jag äe fan stolt över att vara svensk just nu!:D

2012-05-28 @ 13:34:37
URL: http://fivelsdals.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0