Förlåt för att jag aldrig sagt förlåt

hej på er!
Jag ber verkligrn om ursäkt för den fruktansvärt dåliga uppdateringen, förlåt förlåt förlåt! Känns som att jag alltid ber om ursäkt för en dålig uppdatering av bloggen, ush jag måste verkligen bättra mig. Anledningen till den dåliga uppdateringen är faktiskt att jag inte har haft någon tid, det har varit fullt upp denna veckan faktiskt, plus att jag inte hittar kabeln till min kamera så jag kan inte ladda upp några nya bilder!:(
I måndags så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, men jag tror att jag typ var iväg nån stans. I tisdags hade jag träning, träningsmatch mot a-laget. I onsdags så var jag i göteborg med Hanna och Klara och shoppa och såg på Rebecca & Fiona på Lisberg, tog massa bilder men hittar ju som sagt inte sladden och jag är inte hemma nu heller så jag får vida den någon annan dag. I torsdags så slutade jag sent och var typ as trött efter onsdagen. I går så var jag hemma och hade ont i huvudet, sedan åkte jag hem till mina kusiner för att öva på en låt. I dag har jag varit på bröllop till min syssling Anette, som vi sjöng sången för. Och nu sitter jag hemma hos min kusin Emma och ser på TV och äter taco-chips, myyyys. I morgon ska jag spela match mot munkedal och så ska jag försöka hitta min sladd så jag kan ladda upp bilderna.
Men puss och godnatt på er så ska jag försöka bättra mig med mina inlägg!


här får ni en bild på mig hur jag såg ut på bröllopet idag!:)
juste, har även blivit klar med mina shorts så det kommer det bilder på oxå snart! Puss;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0