Sorry For Party Rocking

Hej på er! sorry för att jag inte har uppdaterat på länge men jag har helt enkelt haft fullt upp. Min syster har tagit studenten nu igår så vi har fått föbereda hela veckan typ och jag inte kunnat sätta mig vid datorn någonting nu i slutet på veckan. Festen blev i alla fall mycket lyckad och jag tror att alla hade riktigt roligt både gamla och unga. tänkte bluda på lite bilder fast i ett annat inlägg som kommer väldigt snart!;)
Ikväll blir det bio med grabbarna också, vi ska se på The Avengers. Ska bli kul.
hoppas ni andra får en bra dag så kanske jag skriver senare idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0