Nationella

Hej allihopa! Har precis haft nationella prov i Svenska. Kändes väl sådär, men hoppas att det gick bra i alla fall.
Senare idag blir det gympa utomhus på plastgräset, vilket jag ser fram emot. Efter skolan blir det fotbollsträning också:) och idag är det tisdag så då är det tränings match mot a-laget som gäller. Själv så spelar jag i div 5 och a-laget ligger i div 2. Hade min första serie-match i söndas också vilket gick väldig bra, vi vann med 6-1 om jag inte minns fel mot valbo. Själv spelar jag i sais. Dock så fick jag inte in några mål själv men det är väl kanske inte särskilt lätt när man är höger yttermittfält;).  A-laget hade också sin första match i helgen men för dem gick det mindre bra, de förlorade med 5-1 mot Rösse, så de är nog lite revange sugna idag hehe. Så det lär nog bli lite krig ute på planen idag!
Men som sagt, jag håller tummarna för mig själv att det gick awesome på provet och jag hoppas att ni andra får en härlig dag!
Puss och kram så kanske jag skriver ikväll!:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0