Min första blogg

Hej! Mitt namn är Lina Fivelsdal och jag är en tjej på 17 år som gillar musik och fotboll. Jag kommer ifrån brastad som är en liten stad på västkusten. Jag har funderat på det här med blogg ett tag och tyckte att det kanske var dags nu. Dessutom har mina vänner tjatat på mig så jag föll lite för grupptrycket där och skaffade mig en. Min blogg kommer nog inte handla om sågot speciellt utan lite av varje tror jag. Blir nog lite fotboll, musik, vänner och mitt liv i allmänt. Hoppas att ni kommer att gilla den och maila gärna om ni funderar över något!x)
Puss och godnatt!
( Har nationellt prov imorgon så känner att det är kanske dags att lägga sig när klockan är snart tolv hehe;) )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0