If she had wings she would fly away

Hej på er! Har haft religion på morgonen idag. Det var faktiskt ganska intresseant. Vi fick i uppgift att diskutera i smågrupper om olika ämnen. Min grupp, bestående av mig, Fanny och Jessica, fick ämnet rasism. Mycket intresseant ämne och det är helt jävla otroligt att vissa människor kan ha så sinnessjuka värderingar. Gick ganska bra i alla fall.
Nu har jag  engelska och sitter och jobbar i Read & Log On, vilket inte är särskilt roligt. Så då passar jag på att blogga lite istället.
senare idag ska jag ner på stan och sola och handla lite saker inför Elins sudent och när jag kommer hem ska jag väl plugga eller något, kul kul. Har köpt en sån där dörrtrapets att göra chin-ups på förresten, så snart kommer jag nog få två riktiga kanonkulor på överarmarna, hehe.
Men ni får ha en trevlig dag så får vi se om jag skriver ikväll.
Xoxo♥
(p.s jag måste erkänna att jag har ljugit lite, dock inte med mening. Vi vann med 4-1 över valbo i söndags. Det var några chaner som egentligen skulle varit mål om vi inte hade missat dem som var jävligt nära. Jag räknade väl med dom lr nåt jag vet inte, helt slut i hjärnan typ x) )


Kommentarer
JESSICA

hihi det var kul tkr jag med !! X)

Synd att folk är dumma o har såna värderingar ;/

cuult att min namn står med i din blogg ! XD

hihihi xoxo

cya att school ;))

mvh jessipessi prionparon



2012-05-04 @ 20:15:53
URL: http://jesssiiielle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0