Graduation

Hej, inlägget med bilderna kom visst inte så snabbt som jag trodde, behövde åka typ precis efter jag hade postat inlägget igår och när jag kom hem så var klockan typ halv ett så då orkade jaag inte skriva. Filmen var grymt bra och jag rekomenderar verkligen att ni ser den. Efter bion igår åkte vi hem till Fredirik och såg på en till film, Sherlock Holmes 2, den var säkert bra men jag somnade typ mitt i filmen så jag missade ganska mycket.
här kommer bilderna från Elins studenttagande i alla fall!:)
Så här såg Elins uppsättning ut. Sååå snyggt
Jag fick hjälpa elin med sminkningen, Hon blev jättefin
Så här snygg blev hon till sist.:)
Redo för avfärd och pappa är chaufför till den stora balen.;)
Mina trogna bloggläsare fick också följa med i bal-eskorten. haha visst är de snygga?;)
Här står de på trappan till hotell Lysekil och lilla Elin står i mitten av alla. Visst ä är hon fin!:)
Dagen efter på utsläppet var hon ganska fräsh trots en hel del förtäring av alkohol.;)
Här är bilden Elin hade på sitt plakat. Det ser inte ut som att våran katt tycker att det är bekvämt!
Sedan firade vi Elin med en Fest so hon inte hade fått veta någonting om förutom att det skulle vara en.
Jag och Fredrik hyllade Elin med en liten sång. Carry You Home av James Blunt.
Sedan hade vi hyrt in bandet "SvinBra" som en överraskning för Elin. De kom in och började sjunga för Elin och hon fattade ingenting, haha. De var jätte duktiga och senare på kvällen så dansade alla.


Kommentarer
Emma Kusse

Å vilken fin blogg du har fått dig, kommer allt att följa den, om det är okej så länkar jag gärna din blogg på min, så att mina kompisar kan besöka din ifall de vill de, titta gärna in på min blogg ifall du vill ocg kanske har lite tid över. / Kram Kusse

2012-04-29 @ 21:08:28
URL: http://emmasfooto.bloggo.nu
Fredrik Roselin

Haha! Oom jag och gustaf är snygga, nästan att vi ser smarta ut också xD

2012-04-29 @ 23:21:51
Lina

Tack Emma, det får du gärna göra och det klart att jag tittar in på din blogg också!:)<3

Otroligt snygga är ni Fredrik, haha aa men bara nästan!;P

2012-04-30 @ 13:12:06
URL: http://http://fivelsdals.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fivelsdals

Fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv <3

RSS 2.0